KOOPOVEREENKOMST

Wanneer u een woonhuis koopt voor eigen bewoning is een schriftelijke koopovereenkomst verplicht.

In de koopovereenkomst worden de gegevens van de verkoper en koper, de omschrijving van het verkochte, de koopprijs, een eventueel financieringsvoorbehoud en eventuele andere voorwaarden opgenomen.

Deze koopovereenkomst kan zowel door een makelaar als door een notaris worden opgemaakt.

Met name wanneer de koop samenhangt met andere, meer uitgebreide, afspraken tussen partijen wordt vaak de notaris ingeschakeld voor het opmaken van de koopovereenkomst.

Ook wordt de notaris vaak ingeschakeld om een door een ander opgemaakt ontwerp van een koopovereenkomst te beoordelen.

Wanneer u een koopovereenkomst door ons kantoor wilt laten opmaken of beoordelen kunt u contact met ons kantoor opnemen.
Wilt u meer informatie over koopovereenkomst? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op voor een offerte of afspraak:

koopovereenkomst

KOOP OVEREENKOMST

koopovereenkomst

In de koopovereenkomst worden de gegevens van de verkoper en koper, de omschrijving van het verkochte, de koopprijs, een  eventueel financieringsvoorbehoud en eventuele andere voorwaarden opgenomen.

Wilt u meer informatie over koopovereenkomst? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op voor een offerte of afspraak: